HORARI DEL MUSEU

Per al públic en general:

Els diumenges, a partir del 20 de setembre de 2020, i de les 11h a les 14h, el museu es podrà tornar a visitar.

Caldrà que cada persona que vingui porti mascareta i, tant a l’entrar com al sortir del museu, es fregui les mans amb el líquid que hi haurà disponible en un dispensador a l’entrada.

* No podrà haver-hi dins del museu més de 20 persones al mateix moment

* Caldrà mantenir la distància d’1,5 m entre persones, a no ser que siguin de la mateixa família

* Es recomana no repenjar-se a les vitrines

Per a les visites escolars prèviament concertades al 93 877 72 41:

El museu es podrà visitar a partir del dilluns 5 d’octubre de 2020, de dilluns a divendres entre les 9 i les 13h.

Tots els nois, noies i professorat acompanyant, hauran de dur mascareta i, tant a l’entrar com al sortir del museu, s’hauran de fregar les mans amb el líquid que hi haurà en un dispensador a l’entrada.

* No hi podrà haver-hi dins del museu més de 20 persones al mateix moment

* Es recomana no repenjar-se a les vitrines

El professorat acompanyant s’haurà d’encarregar que es compleixin aquestes normes

EN EL CAS DE QUE EL COVID-19 NO ENS DEIXÉS OBRIR, US INFORMAREM A LA WEB DEL MUSEU AMB NOVES DATES.

La direcció del museu

Juliol 2020